vrijdag 29 juni 2007

Tweedehands.net, iedereen kopen er over

De laatste tijd zie ik op de SD contestblogs en websites dat er veel geschreven wordt over de website tweedehands.net, een website waar je gratis je spullen te koop kan zetten (van het werkwoord kopen) en dus kan verkopen. Dit is altijd helemaal gratis en dus ook met grotere bedragen wat op marktplaats en speurders wel anders is.

Waarom er zo veel geschreven wordt over tweedehands.net? Ik hebben2007 echt geen idee, maar het schijnt goed te werken dus ik dacht, laat ik het ook maar eens gratis proberen. Want verkopen van tweedehands.net spullen is hebben2007 echt heel vet. Trouwens, ik ben weer gezakt.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Je moet er dan natuurlijk wel een URL-link bij plaatsen. Autothority outbound links, ja dat is het! ;-)

ElleRt zei

Waarschijnlijk niet meer actief eze pagina?
Zo wel, linkje ruilen dan?

Advortex affiliate marketing seo

Gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007

Hallo Iedereen! Welkom op de SEO Contest pagina van Sam Renders. In deze "gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007" contest is het de bedoeling zo hoog mogelijk te scoren in google met de keywords gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007. Houd je dit vol tot de einddatum, en sta je dan op nr een met keywords gratis verkopen tweedehands kopen hebben2007 dan win je de hoofdprijs!